Skonsi štapići

Pecivo volim neizrecivo !

Oduševljenje skonski testom i malo inovativnosti izrodilo je skosi štapiće .Da li e se i vama dopasti kao i meni ,ne znam ali zasigurno vam ih mogu preporučiti .Ukućani su bili oduševljeni i jako su doprineli na što pre nestanu dok sam se ja se lavovski borila da sačuvam doručak

stapici hrono  1Priprema:

U osnosi testo za skonse . Ja sam u testo dodala mleveni lan mlevenu golicu i suncokret. Kada je testo odmorilo razvukla sam oklagijom testo na debljinu oko 1 cm ,premazala kiselim mlekom i posula susamom .Nožem za testo sekla sam trake širine 1 cm .

skonsi stapići -priprema

Redom trake od testa redjala  u pleh ,obložen pek papirom  i uvrtala .Pekla sam kratko u zagrejanoj rerni jedno 15 tak minuta na 220 stepeni C.

Ukoliko ih malo prepčete mogu vam poslužiti kao grickalice ukoliko ih ostavite samo dovoljno pečene onda su pravo ukusno i zanimljivo pecivo.

Leave a Reply

