Skonsi (hrono pecivo)

Prelepo i jako ukusno pecivo iz hrono kuhinje. Još jedan izazov i proba recepta. Fraza ,,Pecivo -volim neizrecivo ,,potpuno opravdava sav uloženi trud .A ,iskreno ,nije teško🙂

skonsi 1Potrebno je :

  • 260 grama  speltinog brašna
  • 110 grama putera
  • dve kašičice praška za pecivo
  • pola kašičice sode bikarbone
  • kašičica soli
  • 1 kiselo mleko i malo za premazivanje

U sud sa brašnom narendati zamrznuti puter .To učiniti što brže kako se nebi otopio. Dodati sve ostale suve sastojke .Na kraju dodati kiselo mleko .Zamesiti testo najpre varjačom a onda uz malo brašna savladati ga u lopticu. I ovu fazu mešenja što kraće raditi kako se ne bi otapao puter. Na kraju testo zamotati u celofan i ostaviti pola sata na hladno ,u frižider. Testo razvaljati oklagijom u krug na debljinu od oko 2 cm ,uz jako malo brašna tek da se ne lepi. Iseći nožem za testo u 8 delova . Staviti u pelh na pek papir i premazati kiselim mlekom kojem je dodato malo vode. (ja sam odprilike iskoristila 2 kašike kisleog mleka i 1 kašiku vode) .Peći na 220 st C odprilike 15 tak minuta.

4 thoughts on “Skonsi (hrono pecivo)

    • Draga Divna ,nikako se ne bih složila sa tobom🙂 Ja kupujem u večćim marketima ali sigurna adresa su prodavnice zdrave hrane . Ja sam u fazi eksperimentisanja ali sam jako zadovoljna ,ima sve ovo smisla .veliki potdrav za tebe !

  1. Hvala Dragice ! 😉 Nazalost kod nas nema tih trgovina zdrave hrane što je velika šteta. Ima tu i tamo po samposlugama ali vrlo mizeran izbor. Ja obožavam žito i sve moguće sjemenke ali to si mogu priuštiti samo dok sam u BG . Ponekad kupim i ponesem, pa onda štedim..štedim i na kraju mi pojedu mušice!😀 Ovo tvoje pecivo je naprosto fantastično i stvara mi zazubice!!

Leave a Reply

