Razvaljena sarma od raštana (hrono)

Iako sam skoro 27 godina u Crnoj Gori ,moram da priznam da sam raštam zaobilazila u širokom luku .Kako je ovde dosta zastupljen jedini razlog zbog koga smo se ,,malo voleli ,, bio je taj što sam taj dan po pitanju kihinje imala slobodan dan -ručak je kuvala moja svekrva ! NIti ga jedem ,niti umem da ga spremim ,ali … kako sam ustanovila da sarma od raštana u mom slučaju može da prodje a variva nikako ,sa skromnim saznanjima o hrono kuhinji  evoluirala sam i počela da ga spremam kaooooo- razvaljenu sarmu .

Potrebno je :

  • raštan  oko 800 gr.
  • 0,5 kg mlevenog mesa ( junetina ili svinjetina )
  • 2 glavice crnog luka
  • 2-3 čena belog luka
  • malo soli
  • aleve paprike
  • začina po želji
  • maslinovo ulje -komina

Raštan dobro oprati ,očistiti i naseckati . U skoro ključalu vodu sa malo soli obariti raštan ,kratko.Ocediti dobro . Za to vreme kratko prodinstati crni luk . Dodati sitno seckan beli luk i alevu pariku . Na kraju dodati meso i posoliti po ukusu .Dodati ostale začine po želji . U nauljenu vatrostalnu činiju staviti raštan a potom i meso i sve izmešati.Naliti vodom da ogreze i staviti u pleh da se krčka . Jelo je vrlo brzo gotovo .

Leave a Reply

