Salata ili prilog … moja kuhinjica

Salata ili prilog obroku ?

Može i jedno i drugo .Iskreno ,ovo je produkt moje kuhinjice ,po mojoj ideji  i mom ukusu u trenutnoj inspiraciji  a sve u nameri da promenim navike u ishrani .

Jednostavno ,ukusno i lagano .

OLYMPUS DIGITAL CAMERAPotrebno je:

  • 1 manja tikvica
  • 1 šargarepa
  • 1 crvena paprika
  • malo praziluka
  • 2 čena belog luka
  • maslinovo ulje
  • malo soli
  • sok od pola limuna

Tikvicu oprati i iseći na kolutove i posoliti.Nakon 10- tak minuta grilovati ;ostaviti da se ohladi.Papriku raseći po dužini a potom na tanke kriškice u vidu rezanaca.Praziluk iseći na kolutiće kao i šargarepu.Sve sjediniti .Začiniti šolju (ja koristim kalijumovu so ) ,maslinovim uljem i sokom od pola limuna .Dobro izmešati drvenom kašikom i ostaviti da malo odstoji .Servirati i dekorisati sa malo peršuna .

Napomena : Mislim, da je jako dobro da se doda i malo semenki ( laneno ili suncokretovo seme ) ali to drugi put.

4 thoughts on “Salata ili prilog … moja kuhinjica

Leave a Reply

