Nutela vanilice

Vanilice od ukusa koje mi volimo …

nutela +kokos = vanilice !

VANILICE S NUTELOM

Izrada testa po osnovnom receptu za keks sa tom razlikom ,što se najpre u testo stavi 100 gr.kokosovog  brašna a potom se masi dodaje brašno do formiranja glatkog testa . Testo razvući na debljinu o,5 cm i malom okruglom modlom seći testo .Peći na temperaturi  od 160 stepeni kratko vreme ,vodeći računa da ostanu bele . Pečene kolačiće mazati nutela kremom ,sastavljati dva po dva i uvaljati u prah šećer .

Napomena : Kako je volim minijaturne vanilice umesto modle koristim plastiku od kinder jaja🙂

Ukoliko Vas mrzi da sečete kružiće evo dobrog predloga za jednostavniju varijantu – kiflice od kokosa

Izradjeno testo podeliti u nekoliko manjih delova  a potom od svakog dela kidati jednake količine testa i praviti kiflice.

… a mogunosti su razne …

slike 143

3 thoughts on “Nutela vanilice

  1. Svidja mi se ideja za modlice od kinder jaja,a drago mi je za ovaj recept,uskoro cu ga isprobati.Moja svekrva je veoma dobro pravila vanilice,ali ja tad nisam bila tu.Pokusavala sam vise puta,ali nisu bile dobre kao njene.(Ipak necu odustati)

Leave a Reply

