Moja kuhinjica

Blog MOJA KUHINJICA  postoji već godinu dana ,ali je vrlo pasivan.Zašto ?

Zato što sam ove stranice zamislila kao zapis svog ličnog iskustva i načina spremanja i realizacije nekih mojih recepata.

Zato što sam zamislila da sve svoje recepte propratim svojim fotkama ,nikako bez njih .Sve to nije tako jednostavno,  iziskuje jako puno vremena kako u izradi tako i dobar deo vremena treba provesti u pripremi tekstova ,fotografija i sl. Eto ,zašto me nije bilo !

Odlučila sam da promenim praksu što će značiti da ćemo se družiti i pomalo kuvati,ali na moj način!

Dobrodošli!

Leave a Reply

