Krofnice

Ove slatke ,male krofnice napravila sam po receptu koji   sam našla na internetu .Recept jednostavan,praktičan i veoma brz.

Potrebno je :

3 jaja,

kašićica soli ,

kašičica šećera,

2dl.jogurta,

16 kašika brašna

prašak za pecivo,

ulje za prženje.

Navedenim redosledom sastaviti sastojke u dublju vanglicu i dobro umutiti mikserom.Krofnice vaditi uz pomoć dve kašičice i pržiti u vrelom ulju.Uvaljati ih u prah šećer.

One thought on “Krofnice

  1. ovede keka tvoja kci da ljudi ne misle da pises sama sebi, pa moram da se pretstavim.mnogo su mirišljave,lepe i ukusne tvoje krofnice.kaže tvoja Keka.Tako kad ljudi vide sliku Made by me mislim da će znati da sam ja.I znam da moja mama nikad nebi pisala sama sebi.VOLIM TE MAMA.

Leave a Reply

